آشپزی کردن رامین ناصرنصیر نیلوفر پارسا پژمان بازغی

آشپزی کردن: رامین ناصرنصیر نیلوفر پارسا پژمان بازغی ویشکا آسایش فریبا نادری اکران عمومی سحر قریشی سینمایی پروانه نمایش پروانه

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری مشکل شعرهای آلبوم چاوشی چیست؟

    محسن چاوشی که ترساندن کرده بود اگر تا ۲۰ مردادماه مجوز آلبوم جدیدش از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد صادر نشود آن را منتشر می‌کند، شامگاه گذشته حدود یک دقیقه از ای

    مشکل شعرهای آلبوم چاوشی چیست؟

    مشکل شعرهای آلبوم چاوشی چیست؟

    عبارات مهم : آلبوم

    محسن چاوشی که ترساندن کرده بود اگر تا ۲۰ مردادماه مجوز آلبوم جدیدش از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد صادر نشود آن را منتشر می کند، شامگاه گذشته حدود یک دقیقه از این اثر را در اینترنت منتشر کرد. این گزارش در پی چرایی این حاشیه ها بعد از یک سال از ارائه این آلبوم به وزارت ارشاد است.

    به گزارش ایسنا، چند روز پیش بود که خواننده موسیقی پاپ راجع به تاخیر صدور مجوز آلبوم جدیدش با نام «ابراهیم» متنی را منتشر و تاکید کرد «با توجه به وقفه طولانی مدت و احترام به مخاطبینم و جهت دل گرمی این روزهای سخت به اتفاق تهیه کننده تصمیم به انتشار آلبوم در مرداد ماه گرفتیم. بدیهی است که تا تاریخ ۲۰ مرداد ماه مثل ۹ ماه پیش منتظر می مانیم در غیر این صورت با احترام تقدیم خواهد شد. آلبوم دارای کپی رایت بین المللی است و قوانین حق و حقوق مولفین و مصنفین رعایت خواهد شد.»

    مشکل شعرهای آلبوم چاوشی چیست؟

    از آنجا که چاوشی به کپی رایت بین المللی اشاره کرده بود، به نظر می رسید او قصد داشته باشد در صورت صادر نشدن مجوز، آلبوم خود را روی سامانه هایی که امکان خرید موزیک را به کاربر می دهد، منتشر کند. با این حال، او بخش کوچکی از یکی از قطعات این آلبوم را به شکل دمو در اینترنت منتشر کرد. این عنوان نشان داد او کاملا به تهدیدش عمل نکرده و آلبوم را در موعد مقرر به شکل کامل منتشر نکرده هست؛ البته بعضی منابع غیرقطعی می گویند که او در روزهای آینده بخش های دیگر آلبوم را منتشر خواهد کرد.

    هرچند بخش منتشرشده نیز گویا از قطعه های بدون اصلاحیه گزینش شده است است.

    محسن چاوشی که ترساندن کرده بود اگر تا ۲۰ مردادماه مجوز آلبوم جدیدش از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد صادر نشود آن را منتشر می‌کند، شامگاه گذشته حدود یک دقیقه از ای

    در ادامه این ماجرا مدیر شورای ارزشیابی و نظارت دفتر موسیقی وزارت ارشاد در گفت وگویی توضیح داد که آلبوم «ابراهیم» با هفت قطعه از سوی موسسه طرف قرارداد چاوشی در دفتر موسیقی ثبت شده است که در میان آن ها پنج قطعه اصلاحیه خورده است.

    ابوالفضل صادقی نژاد در گفت وگو با مهر تاکید کرد: تاکنون هیچ اقدامی جهت اصلاحیه موارد یاد شده است انجام نگرفته؛ بنابراین اگر ۹۰ ماه هم این عنوان از سوی موسسه تولیدکننده آلبوم راکد بماند، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوزی به این آلبوم نمی دهد.

    مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد نیز در گفت وگو با سایت موسیقی ما با تایید اینکه در شعرهای این آلبوم «چند مورد تشخیص داده شده است که حتما باید اصلاح شود» به این عنوان تصویر العمل نشان داد و اظهار کرد: این موارد از همان تاریخ و از طریق سامانه درخواست مجوز، به شرکت ارائه دهنده اعلام شده است و متأسفانه کوچک ترین پاسخی به همراه نداشته هست. چند وقت پیش که جهت نخستین بار، متوجه اعتراض محسن چاوشی در اینترنت شدم، شخصاً خواستم ترانه ها را بررسی کنم تا ببینم چه کمکی می توانم انجام دهم.

    مشکل شعرهای آلبوم چاوشی چیست؟

    علی ترابی ادامه داد: متأسفانه ترانه ها به لحاظ محتوایی مواردی دارند که به هیچ عنوان در چارچوب مقررات جاری دفتر موسیقی قابل تصویب نیستند و شک نکنید که تصویب چنین آثاری، تنها هیزم به آتش کسانی ریختن است که هیچ هدفی جز بدنام کردن موسیقی و موزیسین ها و ممانعت از فعالیت آنها ندارند و بر مبنای تجربه بیش از یک دهه مسئولیت خود در این عرصه، با اطمینان می گویم که موجب ورود و برخورد نهادهای دیگر در عنوان می شود.

    از سویی با این حال تهیه کننده این اثر که گفته می شود با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت محمود احمدی نژاد نسبت فامیلی نزدیکی دارد، در این باره به روزنامه کشور عزیزمان ایران گفت: تمامی شعرهای این آلبوم از سروده های حسین صفا است و پیش از این مجوز چاپ آن از سوی ارشاد صادر شده است هست؛ بنابراین چه دلیلی دارد شعرهایی که یک بار مجوز گرفته بار دیگر اصلاح شود؟

    محسن چاوشی که ترساندن کرده بود اگر تا ۲۰ مردادماه مجوز آلبوم جدیدش از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد صادر نشود آن را منتشر می‌کند، شامگاه گذشته حدود یک دقیقه از ای

    سیدهادی حسینی تاکید کرد: اصرار ما این است که آلبوم «ابراهیم» با مجوز دفتر موسیقی و بدون اصلاحیه منتشر شود.

    جریان این اصلاحیه ها چیست؟

    اولین چیزی که به بعد از شنیدن این خبرها به ذهن متبادر می شود و در اینترنت هم تقویت شده، این است که شعرهای آلبوم «ابراهیم» محسن چاوشی دارای مضامین اعتراضی یا سیاسی هستند و به همین علت نتوانسته اند موافقت شورای شعر دفتر موسیقی را جلب کنند. ولی پیگیری های خبرنگار ایسنا حاکی از این است که (حداقل چهار مورد از پنج مورد) این شعرها به علت مضمون های «اروتیک» و ایهام های جنسی با اصلاح مواجه شده است اند. در واقع به همین علت و طبق روال معمول اصلاحیه خوردند و طبق ضوابط کسب مجوز، باید تغییراتی در آن ها اعمال شود.

    مشکل شعرهای آلبوم چاوشی چیست؟

    اما آیا با این وجود که آلبوم یادشده غیرقابل انتشار اعلام نشده، در این وقت با این حاشیه ها مواجه شده است است؟

    اطلاعات تکمیلی رسیده به ایسنا حاکی هست، درخواست صدور مجوز این آلبوم، حدود یک سال پیش به نهاد مربوط ارایه شده است و بعد از چند روز هم اصلاحیه آن اعلام شده است هست. گویا در آن وقت هم خواننده اثر مبلغ چند ۱۰ میلیون تومانی را به عنوان یک دهم حقوق مادی آلبوم، از تهیه کننده دریافت کرده است و حالا تهیه کننده بعد از یک سال، به علت بلاتکلیفی، خواهان روشن شدن اوضاع آلبوم یا بازگشت پول خود شده است است.

    در این میان گمانه زنی هایی هم انجام می شود که صادر نشدن مجوز محسن چاوشی، سناریویی مانند شادمهر عقیلی را به دنبال خواهد داشت و او جهت ادامه فعالیت های موسیقایی اش به خارج از کشور مهاجرت خواهد کرد؛ موضوعی که خود او رسما راجع به آن موضعی اعلام نکرده است.

    واژه های کلیدی: آلبوم | موسیقی | محسن چاوشی | اخبار فرهنگی و هنری


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار